+31-(0)6 47 46 55 34 info@supervitrines.nl

Hoe kan je bij Supervitrines betalen?

iDEAL en BANCONTACT                    

het nederlandse iDEAL en het belgische BANCONTACT zijn betaalmethoden waarbij je je aankoop in een webwinkel afrekent via je eigen bank.

Als je iets koopt via een webwinkel en kiest ‘bij de kassa’ voor deze betaalmethode, dan belandt je automatisch op het inlogscherm van de internetbankieromgeving of mobiel bankieren app van je bank. Als je bent ingelogd hoef je de betaling alleen nog maar te bevestigen.

Creditcards en Paypal

Creditcards en Paypal worden vooral veel gebruikt voor online betalingen aan buitenlandse webwinkels. Ze kennen beide een aankoopbescherming.
Je kunt hier een beroep op doen als:

  • Je een bestelling niet geleverd hebt gekregen.
  • Een product beschadigd is bij aankomst.
  • Als je iets krijgt wat je niet besteld hebt.

Zowel PayPal (zie hieronder) als creditcardmaatschappijen leggen de bewijslast bij de verkoper. Als die bijvoorbeeld niet kan bewijzen dat hij een bepaald product geleverd heeft, kan de consument zijn geld terugkrijgen.

Aankopen die je met je creditcard of PayPal doet zijn bovendien vaak verzekerd tegen diefstal, vermissing of beschadiging.

Betalen bij aflevering

Bij Supervitrines kun je ook kiezen voor ‘betalen bij aflevering’. Dan betaal je aan onze chauffeur/monteur bij het bezorgen van je bestelling,
Je moet dan wel contant betalen (wij hebben helaas geen pinapparaat). Hierna zal de chauffeur de factuur aftekenen voor “voldaan”.
Supervitrines rekent hiervoor geen extra kosten, tenzij wij niet kunnen leveren omdat een verbouwing bijvoorbeeld nog niet is afgerond en de geproduceerde vitrine bij ons langere tijd moeten opslaan.

Betaling op factuur

Bedrijven (BTW-/KvK-nummer verplicht), scholen en instellingen kunnen bij Supervitrines op factuur kopen. Interne procedures maken het voor hen soms onmogelijk om binnen onze normale leveringtermijn van 3 tot 5 weken te betalen. De betaaltermijn eindigt dan 14 dagen na levering.